שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בהרצליה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

כל אחד יכול למצוא את עצמו תקוע ביום מן הימים עם מצבר שהלך. אולם, הסירו דאגה מעל לבכם משום שתמיד תוכלו לפנות ל- IDM מצברים, 24 שעות ביממה, ולקבל מצבר מתאים בשירות עד הבית או עד העסק! אנחנו מספקים ללקוחותנו מצברים בהרצליה ומגיעים תוך חצי שעה ומתקינים לכם את המצבר ברכב, על פי בקשתכם.

מצבר לרכב בהרצליה במבצע:

מצבר סטארט אפ החל מ-459 ש"ח

מצבר שנפ מ-460 ש"ח

מצברי VARTA מ-539 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

להצעת מחיר למצבר עד הבית בהרצליה התקשרו: 072-372-8107

מצבר עד הבית בהרצליה

אחת ולתמיד: כיצד לבחור מצבר ולמנוע בעיות בעתיד?

בחירת מצבר משפיעה רבות לא רק על תפקוד הרכב בהווה, אלא גם על תפקודו בעתיד, שכן מצברים שאינם מתאימים לרכב יכולים לגרום נזקים ישירים או עקיפים לרכבים. הדבר הראשון והבסיסי שיש להתחשב בו הוא קיבולת המצבר, בהתאם לסוג הרכב. אולם, חשוב לדעת שהבדיקה ממש לא נגמרת כאן, ושיש עוד רשימה של בדרים שעליכן לוודא כדי להיות בטוחים שהמצבר החדש יתאים לסוג הרכב שלכם. לכל רכב, יש את המצבר האידיאלי אשר מותאם לו על פי הוראות היצרן. את ההוראות הללו, תוכלו למצוא בספר הרכב למשל, אולם אם רכשתם רכב חדש, תוכלו גם לקרוא את המאפיינים על המצבר עצמו.

המצברים המומלצים שלנו:

מדריך קצר לקריאת הנתונים שעל המצבר

שימו לב לעובדה כי הנתונים יכולים להשתנות מיצרן ליצרן, אולם אלו הנתונים הבסיסיים

קיבולת המצברקיבולת תופיע בשני מספרים, כלומר: במצברים 60 אמפר יופיע המספר 60, ובמצבר 40 72 אמפר יופיע המספר 72 וכן הלאה.
מתח המצברלרוב יופיע עם האות V (וולט) לידו. מדובר אגב, גם בשני מספרים ולכן האות V תצביע על העובדה שמדובר במתח ולא בנתון אחר. שימו לב למתח במיוחד, שכן בדיקת המתח שצריכה להתבצע מדי פעם במצבר צריכה גם להתאים לנתונים.
זרם ההתנעהזרם ההתנעה יסומן על ידי 3 מספרים ומעלה.

לעיתים יופיע גם ברקוד או מספר קטלוגי על המצבר וכד'. כמו כן, גם מידות המצבר אמורות להיות רשומות עליו, והן אלה שיקבעו האם המצבר מתאים פיזית לרכב שלכם, מלבד כל הנתונים שציינו לעיל. חשוב מאוד לא לזלזל בנתונים הללו, בייחוד היום כשמצברים רבים הינם מתקדמים ומותאמים לרכבים ספציפיים בלבד.

מבצע על מצבר עד הבית בהרצליה: מתי לדעת שמודבר בעסקה טובה?

עבור בחירת מצבר לרכב בהרצליה, יש לדעת כי מצבר לא חייב להיות יקר, גם אם הוא איכותי מאוד. לחלופין, מצברים יקרים אינם בהכרח איכותיים. כשלקוח מתקשר אלינו לברר מחירים של מצברים, חשוב לנו שהוא ידע מהם הפרטים הכלליים של המצבר, לרבות: מהו המותג\החברה המייצרת (בישראל קיימות 3 חברות מובילות לייצור מצברים איכותיים ומותאמי אקלים: שנפ, ורטה). כמה זמן האחריות על המצבר ועוד. האחריות על המצברים שלנו הינה בין ששנה לשנתיים, תלוי בסוג המצבר. כמו כן, מדי פעם קיימים מבצעים על מצברים לרכבים ספציפיים, כמו: מצברים לרנו, מצבר לסקודה, מצבר להונדה, מצבר לרכבי טויוטה ועוד. בקיצור, עסקה טובה היא עסקה שבה מובטח לכם שהמצבר הינו איכותי, מיוצר על ידי חברה אמינה ומותאם באופן המלא לרכב שלכם. אם המצבר מיוצר על ידי חברה לא מוכרת, או שהוא מגיע בלי אחריות וכד', עדיף לברר לגבי מצבר אחר. מצברים בהרצליה (ולא רק) בוחרים בכל מקרה, רק לאחר בירור מעמיק.

מדוע לבחור ב – IDM מצברים?

אנחנו מקפידים על אמינות בכל הנוגע לאספקת מצברים איכותיים ללקוחות שלנו. הצוות שלנו הינו מיומן בתחום ולכן אנחנו מייעצים ללקוחות על בסיס יומי, לגבי סוג המצבר הרצוי לרכב שלהם, מתוך המבחר שאנו מחזיקים. מלבד זאת, אנחנו מספקים ללקוחותינו שירות התקנת מצבר בהרצליה עד הבית כאמור, מתוך ידיעה כי מצבר שתקע יכול להוות בעיה של ממש ולמנוע מכם להגיע למקומות בזמן, לרבות העבודה או בית הספר של הילדים. כמו כן, אנחנו עובדים עם המצברים של החברות במובילות בשוק ומספקים מצברים לסוגי רכבים מגוונים.

להשוואת מחיר מצבר אתם מוזמנים להיכנס למחירון העדכני שלנו בקישור הבא.

לפרטים נוספים אודות מצבר איכותי לרכבכם ושירות התקנת מצבר לרכב בהרצליה עד הבית, צרו אתנו קשר עוד היום!

שאלות נפוצות

icon

כדי להיות בטוחים שקונים מצבר לרכב שהוא איכותי, יש לרכוש את המצבר מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצברים. בנוסף יש להקפיד על רכישת מצבר שיוצר מראש על ידי חברה איכותית.

icon

המצברים שלנו מגיעים עם שנה אחריות ובמידה ושדרגתם או רכשתם מצברים מסוגים אחרים האחריות מגיעה גם לשנתיים.

icon

אנו מספקים שירות החלפת מצברים עד הבית, לרב נגיע בין 15 דקות ל 60 דקות, תלוי בעומס כמובן ובמיקום שלכם. השירות בתוספת תשלום.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר שנפ 60 אמפר במחיר מיוחד של 460 ש"ח. עבור שירות מצבר עד הבית ישנה תוספת תשלום.

icon

כדי להיות בטוחים שקונים מצבר לרכב שהוא איכותי, יש לרכוש את המצבר מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצברים. בנוסף יש להקפיד על רכישת מצבר שיוצר מראש על ידי חברה איכותית.
דילוג לתוכן